WHY AND ONLY WHY?...

Vaknade 20 över 8 idag och kan verkligen säga att det är jätte skönt att ha sovmorgon alla dagar förutom på fredag! :')
Hela dagen idag har verkligen vart både UPP OCH NER...men när jag har min Glenn (Alicia) som tröst så går allt mycket lättare

Imorn efter skolan så ska jag lämna pengar med Alicia till en sak..och sen så ska hon hjälpa mig med en grej :'D

Men guuud vad jag saknar Caroline! :'(

Bjuder på dom underbara bilderna på oss









Sist men inte minst...LILLA MIG! ;')





Kommentarer
Postat av: Carro <3

2012-02-21 @ 16:46:15
Postat av: Carro <3

Aw saknar dig med snuttan <3

Snyggaste bilderna asso <333

2012-02-21 @ 16:47:06
URL: http://carolinehauska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0