NO-Prov + Träningsverk.

Hejhej..
Förlåt för att jag inte har hunnit blogga så mycket men jag hade verkligen fullt upp igår :/
Började med att jag hade ett NO-prov som gick hyftast så bra? :)
och min lärare var nöjd över provresultatet också!

Och på idrotten som vi hade så körde vi "styrketräning" -.-' och jag kan verkligen säga att det känns i mina ben...
STUPID TRÄNINGSVERK! :'(

Menmen vi håller på och renoverar badrummet hemma så då finns det ju ingen dusch? och jag ringde till min mormor igår och fråga om jag fick "låna" deras dusch..och det fick jag såklart (Y)
men glömska..ha-ha det säger jag bara xD

They Forget that i wanna take a shower...xD
så jag ringde hem till min bror..OCH DÄR KUNDE JAG DUSCHA! <3

och när jag hade kommit hem stack jag och min familj till hamburgarkedjan MAX :'D

_____________________________________________________________________________________________

Och eftersom att det är helg så kommer min KÄRLEK att sova över hos mig hela helgen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0