friday

Dagen började med att stiga upp som vanligt vid halv sju tiden -.- och sedan gå till plugget. Men när jag satt i korridoren i skolan och vänta på att en timmes matte lektion skulle börja så var jag den enda utanför klassrummet medans dom andra i klassen var i datasalen -.- och ingen hade sagt det till mig? men iförsig jag var ju hos tandläkaren igår så jag missade väl lite information (a) aja men sånt händer ibland ;) Efter plugget blev det att dra hem och sen vid tjugo över fyra så kom becca hem till mig och sen så stack vi till kiosken och köpte myys and after that was i in johannas house with taco buffé and some nice games.... xd men vi kollade som sagt på idol med chips, dricka & cholkad <3

it was lovelyyy ;*

BJUDER PÅ BILDEN:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0